dokumenty do pobrania
REGULAMINY
- Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych
pobierz PDF - Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych (tekst duża czcionka) pobierz PDF
UMOWY
- Umowa na korzystanie z usługi dostępu do sieci Internet – pobierz PDF
- Umowa na korzystanie z usługi dostępu do sieci Internet (tekst duża czcionka) – pobierz PDF
- Umowa na korzystanie z usługi Cyfrowej Telefonii Stacjonarnej – pobierz PDF
- Umowa na korzystanie z usługi Cyfrowej Telefonii Stacjonarnej (tekst duża czcionka) – pobierz PDF
- Umowa na korzystanie z usługi telewizji kablowej – pobierz PDF
- Umowa na korzystanie z usługi telewizji kablowej (tekst duża czcionka) – pobierz PDF
CENNIKI
- Cennik CTS dla połączeń krajowych – pobierz PDF tekst duża czcionka – pobierz PDF
- Cennik CTS dla połączeń międzynarodowych – pobierz PDF tekst duża czcionka – pobierz PDF
- Cennik CTS dla połączeń PREMIUM – pobierz PDF tekst duża czcionka – pobierz PDF
Dokumenty sporządzone przy użyciu dużej czcionki:
- cennik usług telekomunikacyjnych
- regulamin usług telekomunikacyjnych
- wzór umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych
- udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
Jednocześnie informujemy, że nasza strona internetowa i udostępniane za jej pośrednictwem informacje są dostosowane do wymagań Web Content Accessibility.
INTEGRA Paweł Mróz, ul. Graniczna 8A, 33-100 Tarnów, tel. 146243807, integra@tarnow.net.pl
Informacje zawarte na stronie www nie są ofertą handlową
Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
tekst duża czcionka – pobierz PDF
1. Zapewniamy obsługę osób niepełnosprawnych na stanowisku w Biurze Obsługi Klienta. W ramach obsługi, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, umożliwimy komunikację osoby niesłyszącej lub niemówiącej z pracownikiem biura.
2. Zapewniamy bezpłatny dostęp do tłumacza polskiego języka migowego od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Osoba niepełnosprawna w celu skorzystania z tego udogodnienia powinna zgłosić zamiar skorzystania z niego osobiście lub za pośrednictwem osoby wspomagającej, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych. Udogodnienie zostanie udostępnione w uzgodnionym terminie.
3. Zapewniamy dostępność lokalu dla osób niepełnosprawnych z upośledzeniem narządu ruchu, a w szczególności poruszających się na wózku inwalidzkim. W celu skorzystania z tego udogodnienia (podjazd dla wózka) należy skorzystać z domofonu zainstalowanego przed wejściem do BOK. W odpowiedzi pracownik BOK, otworzy drzwi, zainstaluje odpowiednie najazdy na schody, udzieli pomocy przy wjechaniu wózkiem inwalidzkim do wnętrza lokalu.
4. Udostępniamy na papierze przy użyciu dużej czcionki oraz w postaci elektronicznej w formacie tekstowym na stronie internetowej informacje o wszystkich udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych oferowanych przez naszą firmę, wzór umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, cennik usług telekomunikacyjnych i regulamin świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych.
5. Udostępniamy na żądanie osoby niewidomej lub słabowidzącej, w terminie 30 dni od dnia złożenia żądania, wzór umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, cennik usług telekomunikacyjnych i regulamin świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, sporządzone na nośniku elektronicznym w formacie tekstowym albo na papierze przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym, przy czym za teksty autentyczne uznaje się ogólne warunki, wzory umów oraz regulaminy i cenniki przygotowane przez dostawcę publicznie dostępnych usług telefonicznych w alfabecie łacińskim.
6. Udostępniamy na każde żądanie osoby niewidomej lub słabowidzącej będącej stroną umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawartej w postaci pisemnej lub elektronicznej:
a) informacje o danych zawartych na fakturze wraz z podstawowym wykazem wykonanych usług telekomunikacyjnych, sporządzone na papierze przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym. W przypadku zgłoszenia takiego żądania przed rozpoczęciem lub w trakcie okresu rozliczeniowego, za który będzie wystawiona faktura, realizujemy je niezwłocznie po wystawieniu faktury, a w przypadku okresu rozliczeniowego, za który już została wystawiona faktura, realizujemy je w terminie 30 dni od dnia jego zgłoszenia,
b) szczegółowy wykaz wykonanych usług telekomunikacyjnych sporządzony na papierze przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym.
7. Przekazujemy na każde żądanie abonenta będącego osobą niepełnosprawną, w terminie 30 dni od dnia złożenia żądania, informacje o oferowanych przez naszą firmę wszystkich udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych, w postaci papierowej lub w postaci elektronicznej na udostępniony w tym celu przez abonenta adres poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że w przypadku osoby niewidomej lub słabowidzącej takie informacje sporządzamy na papierze przy użyciu dużej czcionki w alfabecie Braille`a lub, w przypadku wysyłania ich pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym.
8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości dotyczących zasadności realizacji udogodnienia, o którym mowa w ust. 2 i 6, związanych z rodzajem lub stopniem niepełnosprawności osoby żądającej jego realizacji, reprezentant naszej firmy przed realizacją udogodnienia ma prawo zażądać okazania, do wglądu, przez osobę żądającą realizacji udogodnienia, dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721, z późn. zm.).